Chì fattori interferiscenu cù l'effettu di a film di laminazione termale?

Certi clienti ponu avè prublemi cum'è un poveru effettu di laminazione durante l'usufilm di laminazione termale. Sicondu a pratica di prucessu, a qualità difilm cumpostuLaminazione hè principalmente affettata da 3 fattori: temperatura, pressione è rapidità. Dunque, a gestione curretta di a relazione trà questi 3 fatturi hè cruciale per assicurà a qualità difilm di pre-coatinglaminazione è u so impattu nantu à a produzzione downstream.

Temperature:

Hè u primu fattore chjave. L'adesivo utilizatu per ufilm di laminazione di calorehè un adesivo hot melt. A temperatura determina u statu di fusione di l'adesivo di fusione calda, a so prestazione di livellazione, a capacità di diffusione trà e molécule di colla fusione calda è a film, a capa di tinta, u sustrato di carta, è a cristalinità di l'adesivo di fusione calda. Solu cuntrollendu currettamente a temperatura in l'area di travagliu, a strata solida adesiva di fusione calda nantu à a film pò esse cumpletamente fusa in un statu fluidu, cù una fluidità propria, per ottene umidificazione è aderenza à a superficia di a materia stampata. À u stessu tempu, hè garantitu per esse guaritu subitu dopu a laminazione, per quessa chì u pruduttu laminatu hè lisu è brillanti, a capa adesiva hè ben fusionata, senza pieghe, è a tinta pò esse sbuchjata.

Pressione:

Mentre cuntrolla bè a temperatura di laminazione, a pressione approprita deve ancu esse applicata. Questu hè chì a superficia di a carta stessa ùn hè micca assai plana. Solu sottu pressione, l'adesivo di fusione calda fluida pò bagnà completamente a superficia di a stampa espulsendu l'aria. Questu permette à e molécule coloidali di sparghje è interlock cù a capa di tinta è e fibre di carta, ottenendu una bona aderenza è una cobertura completa di tutta a superficia di u pruduttu stampatu. U risultatu hè un aspettu brillanti, senza nebbia, una linea di bondline liscia, senza pieghe, è una bona aderenza. Aumentendu in modu adattu a pressione in cundizioni senza piegatura, a capacità di cura termoplastica di l'adesivu di fusione calda pò esse aduprata cumplettamente per assicurà chì u pruduttu laminatu hà una forte resistenza à diverse forze fisiche di peeling è impattu (cum'è indentazione è bronzing) durante l'incollatura. capacità di prucessu. prucessu di seguita. Questu guarantisci una coherenza perfetta in a struttura interna è a cundizione di a superficia di stampe laminate.

Velocità:

Laminazione di carta hè un muvimentu cumpostu in u prugressu dinamicu. A vitezza di u muvimentu determina u tempu di residenza di u materiale compositu carta-plasticu nantu à l'interfaccia di travagliu durante u prucessu di ligame di termocompressione. Determina ancu u valore di input di a temperatura è a pressione in u prucessu di produzzione attuale di materiali compositi di carta-plastica è l'effettu propiu ottenutu. Quandu a temperatura è a pressione di laminazione sò custanti, u cambiamentu di velocità affetterà l'effettu di laminazione. A causa di a limitazione di a temperatura superiore è a limitazione di pressione, l'effettu cambierà solu in a direzzione di menu di u valore stabilitu. Quandu a vitezza aumenta, l'effettu diminuirà significativamente, a pressione di u calore si debilitarà, è se a velocità di corsa hè troppu veloce, pruvucarà a forza di aderenza per diventà debule, risultatu in l'atomizazione. S'ellu hè troppu lento, hè inefficace è pò ancu pruvucà a bolla. Dunque, a velocità di corsa di ufilm di laminatura pre-coatingdetermina u tempu di ligame di ufilm di laminazione termicaè a stampa di carta.

I valori attuali di a temperatura, a pressione è a velocità anu tutti un certu intervallu. Truvà u megliu valore in a pratica hè assai impurtante per assicurà l'effettu di laminazione di ufilm di laminazione caldaè creanu cundizioni favurevuli per i prucessi sussegwenti, cum'è coperchi di ubligatoriu è spine.


Tempu di Postu: Aug-01-2023