A laminazione termale hè una tecnica chì usa u calore per unisce una film protettiva à un sustrato di carta o plastica. Hè spessu usatu per prutege e superfici stampate (cum'è l'etichette di i prudutti) da i danni potenziali durante u almacenamentu è u trasportu. Inoltre, pò rinfurzà a resistenza à l'umidità di l'imballaggio di u produttu è agisce cum'è una barriera per prevene a fuga di liquidu o oliu.
Laminazione termale tipicamente implica l'usu di un film ricopertu cù un adesivo sensible à a temperatura. L'adesivu hè tipicamente appiicatu à a film per mezu di un prucessu chjamatu revestimentu di estrusione. Quandu u film passa per una seria di rulli cale, l'adesivu si funnu è unisce fermamente a film à u sustrato. A laminazione termale tradiziunale hè significativamente più veloce di a laminazione "umida" perchè u tempu di secca di l'adesivu hè ridutta.
In ogni casu, una sfida cumuna hè a delaminazione, induve u laminatu è u sustrato ùn si liganu micca bè, putenzialmente causendu ritardi di produzzione. Dunque, per e stampe digitali chì sò cù tinta spessa è assai oliu di silicone, hè cunsigliatu di utilizà Eko.Film di laminazione termica super appiccicosa digitale.
A seconda generazioneFilm di laminazione termica super adesiva digitalehà un rendimentu di costu eccellente è hè adattatu per stampà nantu à Kodak, Fuji Xerox, Presstek, HP, Heidelberg Linoprint, Screen 8000, Kodak Prosper6000XL è altri mudelli.
https://youtu.be/EYBk3CNlH4g
Tempu di post: 29-Jan-2024