NEW Product - film per a carta di conservazione di l'alimentariu

EKOhà lanciatu una nova laminazione termica BOPPmattfilm per a carta di conservazione di l'alimentariu.Avemu una quantità di brevetti d'invenzione.Cuntinuemu à innuvà è sviluppà prudutti più adattati per i clientichìin diverse industrie.

Questu hè un pruduttu sviluppatu apposta per l'industria di composti alimentari.

NEW Product - film per a carta di conservazione di l'alimentariu

U conservatore di l'alimentariu hè adupratu per prevene u deterioramentu di l'alimentu causatu da a ripruduzzione microbica durante u almacenamentu di l'alimentariu è a circulazione.I metudi tradiziunali di conservazione di l'alimentu sò l'usu di dissicante di gel di silice, dissicante di calce, et al.Ma stu metudu di preservazione ùn hè micca sicuru.

Se manghjate per sbagliu dissicante di calce viva, u più grande dannu hè chì l'oxidu di calciu reagisce cù l'acqua per liberà u calore, chì pò facilmente purtà à brusture esophage o ulcera gastrica.. Se i zitelli manghjanu accidentalmente u dissicante di gel di silice avarà cunsiquenzi gravi. L'agenti bacteriostatici tradiziunali sò posti in l'imballu di l'alimentariu, chì serà difficiule di vigilà a sicurità di i zitelli.A nova tecnulugia di preservazione di l'alimentariu risolverà stu prublemabenissimu.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019